STEAM veikla. Auginu daržoves ir gėles
5 grupės ugdytiniai visą savaitę tyrinėjo augalus: lygino įvairias sėklas, apžiūrinėjo gyvus augalus, aiškinosi jų dalis ir augalo gyvenimo ciklą. Pradėjo ilgalaikius stebėjimus – pamerkė avokado kauliuką, pasodino pupelę ir stebės jos dygimą skirtingomis sąlygomis (be vandens, be šviesos, įprastai). Taip pat pasodino daug svogūnų, matuos laiškų augimą ir lygins, kuris svogūnas užaugino ilgiausią ar trumpiausią laišką. Atliko eksperimentą – lašino vandenį ant popieriaus ir plastiko, aiškinosi, į kokią vazonėlį geriau sodinti sėklas.Taip pat konstravo šiltnamius iš antrinių žaliavų, lipdė augalus iš plastilino. Veikla pratęsta lauke: vaikai ieškojo augalų, juos fotografavo planšetėmis, skenavo tentą su QR kodais ir klausėsi informacijos apie medžius ir gėles. Veikla skatino smalsumą, tyrinėjimą, eksperimentavimą ir kūrybiškumą – visapusiškai atitiko STEAM ugdymo tikslus.










