STEAM ugdymas

STEAM santrumpa žymi gamtos mokslų (angl. – Science), technologijų (angl. – Technology), inžinerijos (angl. Engineering), meno/dizaino (angl. – Art) ir matematikos (angl. – Mathematics) sritis, kuris  grindžiamas patirtinio, eksperimentinio ir probleminio ugdymo koncepcija.

Vaikas nuo pirmųjų gyvenimo dienų domisi jį supančiu pasauliu. Kiekviena diena mažai asmenybei suteikia galimybę realizuoti save kūrybinėje erdvėje, kurioje galima tyrinėti, ieškoti, atrasti, pažinti, kurti. Kūrybiniai ieškojimai ir atradimai leidžia vaikams išlaisvinti kūrybiškumą, labiau pasitikėti savo jėgomis, atrasti bendraminčių kuriant ir realizuojant idėjas kartu. Šiandien labai svarbu kritiškai mąstantis vaikas, gebantis priimti sprendimus, mokantis veikti kūrybiškai, o ieškojimai ir atradimai padeda atskleisti ir pažintinį pasaulį.

Organizuojant STEAM veiklas vaikams sudaromos sąlygos lavinti savo pojūčius: regėjimą, lytėjimą, klausą, akies ir rankos koordinaciją. Išmokstama ilgiau išlaikyti dėmesį, ugdomas sumanumas, lavinama reakcija, diskutuojama, stiprinamas kritinis mąstymas ir gebėjimas spręsti problemas.  

STEAM komitetas

Komiteto vadovas:

Greta Rovbutienė

Komiteto nariai:

Agnė Kišonė

Gabrielė Mažrimaitė

Gintarė Danauskienė

Sintija Bulašė

 

 

 

STEAM komiteto veiklos planas